8. 4. 2017

Wishlist duben 2017

Ahojky :)
Je tu nový měsíc a s ním i nový "seznam" věcí, které bych si ráda pořídila :)

1.Batoh- na tento batoh pokukuji už nějakou dobu v obchodě Cropp, líbí se mi jak černá jeanovina tak i  nášivka. Jediné co mě odrazuje je cena a doufám, že ho třeba zlevní a já tu slevu zrovna vychytám.
2. Nášivky- chtěla bych si pořídit nášivky, protože jsem v sekáči ulovila za 29 Kč, džínový kabátek, který bych si ráda vylepšíla podle svého a nášivky teď frčí :)
3.Kraťasy- na Vinted, slečna prodává kraťasy, které mě na první pohled zaujaly a to nejen kvůli Mickey kapsičkám a nášivce, ale i díky tomu, že mají vysoký pas. 

4 komentáře:

  1. Mě se tenhle styl písma a zkrátka celý ten design dost líbí :)
    Podobný batoh bych brala také, tak třeba někdy :D
    Jinak já na nášivky asi moc nejsem :)
    Dneska toho tolik není, takže snad to všechno ulovíš lehce :D
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten batoh se mi mega líbí :) zajímala by mě cena
    Kraťase vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky teď pokukuji po nášivkách, nejvíce se mi líbí na kalhotách :)

    OdpovědětVymazat