10. 5. 2017

Mé pleťové masky

Ahoj,
dnešní článek se bude věnovat mé péči o pleť konkrétně pleťovým maskám, které aktuálně používám.

Toto je moje aktuální sbírka pleťových masek, těmto pěti kouskům věnuji místo v koupelně ve své poličce a dle nálady a potřeby je používám.
Nejsem ten typ, co by měl načatý jeden produkt a až když ho vypotřebuje načne druhý, proto vždy používám od stejného typu kosmetiky, několik druhů přípravků a to od parfému, po řasenky, šampony a nebo třeba masky.
Masky používám nepravidelně, ale poslední dobou většinou aspoň 1x týdně.
V mé sbírce nechybí černá slupovací maska proti černým tečkám, používám ji, ale nejméně často a nejsem s ní spokojená na 100%, něco málo vytáhne, pleť je po ní hebká, ale stejně póry nevytáhne úplně, čekala jsem od ní víc, špatná není, ale mám tolik černých teček, že ani ona na to nestačí.


Další taktéž černá maska, ale tentokrát neslupovací je z Avonu, tato maska je černá, ale po nanesení postupně zešedně a zaschne, jako takové "blátíčko", které pak opláchnete. Musím říct, že smývání nadělá poměrně svinčík, a proto ji používám, jen když mám čas a náladu se s tím "patlat". Že by pomáhala proti pórům říct nemohu, jenže mě nepomáhá nic z toho co jsem kdy vyzkoušela...
Další dvě masky a to konkrétně melounová a borůvková jsou pro mě oblíbené díky úžasné vůni, obě masky jsou po nanesení průhledné, oplachování je rychlé a pleť je po nich hebká a voňavá. Po nanesení jsou  lepkavé, ale to mi nevadí. 
A poslední maska v sáčku je na jedno použití, i když mě tyto masky vždy vyjdou tak na 2-3 použití.
Někdy tyto masky používám jen na problematické části jako je nos, čelo a brada. Tentokrát jsem tuto aplikovala na celý obličej a stejně ještě v balení zbylo. Překvapilo mě, že je maska poměrně hutná, ale příjemně se roztírá, vůně není nijak výrazná, ale spíše jemná a příjemná. Maska postupně zasychá a má takový ten "stahovací" efekt. Na balení píšou, že se má nechat působit 10 minut a pak opláchnout. Já ji měla déle, protože za 10 minut ani nestihla zaschnout. Velkou část masky jsem sloupla - protože šla hezky po kouskách strhnout a opláchla jsme až to co zbylo, nechtěla jsem aby se to celé patlalo při smývání a tohle mi přijde mnohem lepší řešení. Pleť byla po masce hebká a maska byla příjemná.

A to je pro tento článek vše :)
Pa a mějte se hezky 

3 komentáře:

  1. Tu borůvkovou jsem taky zkoušela, pro mě ale propadák, jednak byla tak světlá, že jsem ji ani neviděla, a na pleti mi vůbec neseděla. Za mě je číslo jedno ta černá maska od Avonu! ♥
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Já pleťové masky vůbec nepoužívám. Teda, když jsem byla ještě dítko, tak mi mamka třeba nějakou pleťovou masku dala. Když jsem byla ještě na intru, tak tak třeba jedna skupinka chodila s černou maskou na obličeji a spolubydlící nevěděla, co to je :D Mně to došlo hned :D
    Jsem osobně se svojí pletí docela i spokojená, takže mi přijde poměrně zbytečné něco takového používat.. nebo na to možná jen moc nejsem :D
    Nevím.
    Tak se měj :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ta od avonu na černé tečky mi přišla dost naprd, jinak já používám na černé tečky čistící masku od fremana s černým cukrem a dřevěným uhlím :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat