26. 6. 2017

Diary 26.6. 2017

Ahoj,
tak nějak jsme si pročítala poslední dva deníčky a zjistila jsem, že ta pauza kvůli škole a všemu okolo co se dělo byla fakt dlouhá a, že jsem spoustu věcí nezmínila, jenže to bych se upsala, než bych vše dovysvětlila :). Každopádně aspoň dodám že jsem na konci května měla narozeniny a nemůžu říct, že bych za to byla ráda, ale zmínit bych to měla. Je mi už 22 let, šílený co? Už asi od 18 píšu a stěžuju si na svůj věk, tak to letos vynechám, nevadí, že ? :D
Pokud vás zajímá co jsem dostala, tak vás možná zklamu, protože po několika letech nebude článek s dárkama, ale ty hlavní aspoň napíšu. Dostala jsem mixér se kterým si můžu dělat smoothie, což je naprostá paráda :) Růžový mixér, neboli šlehač a takový velký kuchyňský mixér, kde se dá dělat vše možné od hněcení těsta po sekání ořechů atd. (Možná pro někoho divné dárky, ale já si je přála a do budoucna se budou hodit). Dále jsem dostala hrozně moc oblečení a to je z těch hlavních věcí vše :)

A teď už začnu navazovat na deníček, pokud jste ho nečetli tak by bylo dobré to napravit :D ! Odkaz na minulý deníček: KLIKNI
Co se týče mého problému s loučením s nejlepší partou kámošek a prostě s holkama, který fakt miluju tak, zatím mi to nedochází... nebo dochází, ale nepřipouštím si to,... prostě se rozpyluju něčím jiným. Tento víkend jsme si společně užily festival Votvírák a i když  bylo to  super už teď máme další tři termíny kdy se uvidíme, bohužel já budu jen na jednom z nich, ale vlastně je to tak, že na žádném z těch třech nebudeme vždy všechny... Samozřejmě si od rána do večere píšeme a sdílíme naše běžný dny, ale hrozně mě bolí představa, že se po škole nesebereme a nezajdeme na víno nebo jen tak na zmrzlinu...
💔
Zpátky k Votvíráku. Byl to první festival na kterým jsem byla a doufám, že za rok tam pojedu zase :) Kromě našeho Girlgangu jsme vzaly i naše polovičky a kamarády a jejich kamarády, no a znáte to... :D
Dám sem pár fotek :)






Teď v úterý jde část z našeho Girl gangu na jednodenní fesťák, já nakonec nejedu, ale hned 5.7. jedeme k jedné z nás ( k Andy), přespíme u ní a zrovna je u nich ve vesnici taková akce, nenazvala bych to fesťákem, ale prostě tam budou nějaký kapely a občerstvení atd. Samozřejmě už se těším... <3
Jak se také říká: "Při hledání nových přátel nezapomínej na ty staré.", tak také obnovujeme naši tradici s holkama, které znám od dětství, které bydlí ve stejné vesnici a které tu se mnou byly od základky po střední až po vošku, prostě takové ty stálé kamarádky, které už máte na pořád a pořád si s nima rozumíte, protože jste spolu téměř vyrostli. Tak třeba s Eliškou s kterou se známe od školky, jsme se vydaly na zábavu na kácení máje u nás ve vesnici, samozřejmě i s našema klukama a taky s námi chvíli byla kamarádky Renča. Jiný den jsem zase byla s Eliškou a s Týnkou jen tak venku na vodnici a protože jsme závislačky na Prolhaných kráskách a rády spolu řešíme seriály tak jsme začaly koukat na nový seriál Riverdale (doporučuji). Dneska bychom měly jít ven zase a ještě se k nám možná přidá Verča. No a v sobotu jsme byli s Eliškou a našema klukama venku - sednou k rybníku dát si víno (kluci pivo) a vodnic.
Také nesmím zapomenout na holky ze střední, i s nimi jsem v kontaktu a plánujeme konečně sraz a asi se uskuteční 13.7. (ne třídní sraz, ale té naší čtyřky :) ). Pojedeme zase za Kamčou protože má malého Kubíčka a bude to pro ní mnohem jednodušší.
Také bych se mohla sejít s kamarádkou ze základky, upřímně psala mi když jsem měla zkouškové a neměla jsem čas a ještě jsem se jí neozvala...

Jinak taková nepodstatná informace, doma jsme měnili okna, konečně máme plastové a hlavně konečně máme ventilačky a žaluzie :D. Každopádně ten úklid po výměně nikomu nepřeju, beze srandy uklízeli jsme od středy do soboty celé dny, než to bylo konečně vše hotové...
Ve středu jsem také byla v té soukromé školce, kde jsme měla původně pracovat, měli tam takovou akci pro rodiče a děti, takové odpoledne s opíkáním buřtů a bylo to super.Trochu měmrzí, že v té školičce nebudu působit, ale jak jsem řekla, ráda když budu moct tak pomůžu a zůstaneme v kontaktu i nadále. Na fotce níž, jsem s "kolegyňkou". Ona je vlastně jediná, kdo teď ve školičce pracuje.


A teď k podstatnému. V minulém článku jsem řešila tu práci a vše okolo toho. Tak vám oznamuji, že jsem získala práci o které jsme snila a bude ze mě paní učitelka ve školce. Musela jsem tedy odmítnout  tu nabídku na půlúvazek u nás na základce, a za to ráda nejsem, protože jsem to tam už slíbila a navíc mě tam znají...no chápete, hrozně naprd situace,..ale zase je asi normální jít si za snem a navíc budu dělat práci co mě baví a na plný úvazek. Odmítla jsem tedy nespočet půlúvazků na asistenta ( asi, pokud si správně pamatuji tak zhruba tak 4, pak tu soukromou školku, protože to bylo takové nejisté). Pořád nemůžu uvěřit tomu, že mě vybraly do té klasické školky ( dokonce jsme do té školky chodila jeden rok než jsem šla do školy). Budu mít nejmladší dětičky- nejspíš tedy dvouleťáky, protože paní ředitelka mluvila o batolecí třídě. Ano vím bude to masakr, ale teším se moc. Natupuji už 21.8. s tím, že první týden bude nějaké školení či co, druhý týden je takový ten přípravný a od září se "jede na ostro".
Co se týče prázdnin tak tedy budou zkrácené a to ještě není vše, protože od 15.7. do 29.7. odjíždím jako vedoucí na tábor. Jedná se o youtuberský tábor 4Camps, já sleduji českou youtube scénu ve velkém, takže spojím příjemné s užitečným, nějaká koruna z toho taky bude, sice nic velkého, ale určitě bude sranda a protože zatím jinou brigádu nemám tak aspoň něco a navíc kdybych byla mladší, tak bych tam určitě chtěla jet jako dítě :D :).
Co se týče dovolené tak zatím nic v plánu nemáme, ale já osobně bych na týden někam jela, ať už v Česku nebo k moři..:) Uvidíme jak to letos dopadne. Také bych chtěla aby na pár dní dojely holky ke mě (Girl gang), ale je hrozně těžké najít společný termín, který bude vyhovovat 7 lidem a já bohužel moc možností nemám, tak tomu zatím nechávám volný průběh :) 
Dneska jsem se rozepsala, tak nevím, zda to vůbec bude někdo číst :D Tak ahoj :)


1 komentář:

  1. Tak opožděně všechno nej! :D :) Jojo, do kuchyně věcičky, to se vždy hodí. Ono, divné...hmm, ale užitečné jsou. Já třeba na Vánoce dostala podobné a byla jsem za ně taky dost ráda :) :D
    Tak ať i loučení zvládáš a vše je fajn. A neboj, ono to fak půjde a bude ok (i když tedy ne tak jako dřív no), i když budete trochu více "oddělené". V dnešní době internetu, všmožných cestovacích prostředků atd. atd. :)
    Festival vypadá parádně. Fotky super. Je fajn, že jsi si ho užila spolu s ostatními :) :D
    Ať ti vychází i to setkávání se všemi ostatními. Kamarádkami z dřívějších roků a tak. Užívej času i s nimi :) Jojo, to rčení je pravda no :D :)
    Gratuluji k novým oknům i zvládnutí úklidu :D Znám takový situace...je to děs uklízet no :/ -_- :D :)

    OdpovědětVymazat