29. 6. 2017

Recenze na laky z Primarku PS...

Ahoj,
tak dnes je tu zase recenze a tentokrát na laky na nehty. Musím říct, že jsem si je opravdu oblíbila a až pojedu zase do primarku tak si rozhodně pořídím další.
První dva jsem si koupila v Primarku sama a to někdy v zimě, nebo na podzim? Už nevím...,proto ty tmavé barvy.  Jedná se o ten šedý a o vínový. Třetí ( růžový) jsem dostala jako dárek od kamarádky. Všechny laky mají matný finish. Jejich největší výhodou je, že hrozně rychle schnou. Vínový a pastelově růžový většinou nanáším ve dvou vrstvách, ale nemusím vůbec čekat než první zaschne než dolakuju všechny prsty na rukou mohu ihned pokračovat ve druhé vrstvě. Šedý je nejlépe krycí. Šedý jsem nejvíce používala v zimě stejně tak vínový. Růžový je naopak spíš jarní a mám ho asi nejraději.
Růžový je také určitě nejvíce matný.
 + vypadají krásně
+ rychle schnou
+dobře se vrství
+cena je vůči kvalitě velice příznivá

- nejsou dobře dostupné, protože Primark není v česku 


Laky určitě doporučuji.

Omluvte moje nehty, mám je teď neupravené a zničené, protože jsem asi půl roku měla gelové a před týdnem jsem si je zkracovala a nevypadají moc dobře.




2 komentáře:

  1. Asi bych si určitě z primarku nějaký lak dovezla :-)

    Knihy, které bych ti mohla doporučit:
    Ženy z bloku 10 - Hans Joachim Lang
    Z Dachau do dne vítězství - Helen Fry
    Neviditelná zranění - Vera Fojtová
    Dva prstýnky - Eve Kellerová
    Deník Helgy Weissové
    Naděje umírá poslední - Halina Birenbaumová
    Trilogie: Buchenwalské bestie, Přežil jsem Buchenwald a Buchenwald peklo na kopečku
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. vyzeraju fakt pekne, mozno si nejaky kupim, ked sa raz dostanem do Primarku, co naozaj v tejto chvili netusim, kedy bude :D paci sa mi, ze su matne, take laky mam dost rada :)

    OdpovědětVymazat