7. 7. 2017

Wishlist červenec 2017


Můj letní (červencový) wishlist je tentokrát poměrně skromný, žádné plavky, žádné letní kousky nebo kosmetika, ale věci které potřebuji a nebo jen blbosti :D.  Jak vidíte není ani moc obsáhlý... :)

1. Ponožky - tyto ponožky mě zaujaly, protože jsou z vrchu silonkové a je na nich krásná výšivka růží. Za mě prostě hezký kousek a stylové ponožky. Jsou z ebay a stojí kolem 30kč.
2. Korálky s písmenky- Jedná se o 100 kusů korálků jen za 18 kč. Chtěla bych si je objednat a zkusit nějaký náramek vyrobit... buď pro kamarády a nebo i na prodej. Určitě bych si k nim pořídila i další korálky bez písmenek :)
3. Knihy - Protože dvouleté děti ve školkách jsou novinkou a já nastupuji do školky právě k dvouletým dětem, hodila by se mi nějaká inspirace co s nimi dělat. Přeci jenom takto malým dětem nemůžete dát do ruky lepidlo nůžky a ostatní materiál, který běžně děti ve školkách používají... :) Nejprve bych si ráda pořídila "Dvouleté děti v předškolním vzděláváním od podzimu do zimy" a pokud mi přijde kniha užitečná tak asi zainvestuji i do dílu "Od jara do léta".
4. Houbička na makeup - Houbičku na makeup mám už několik let z ebay, ale už se mi začala drolit tak šla do koše...Mám tedy ještě jednu, ale už také není v nejlepší kondici, tak je čas pořídit si úplně novou.. :)

5 komentářů:

  1. Takové ponožky jsem ještě asi neviděla, myslím, že docela zajímavý kousek :)
    Korálky s písmenky jsem jako malá měla a myslím, že i přímo ty, které jsou na obrázku :)
    Jo.... dvouleté děti, to byla jedna z otázek, která mi byla položena na přijímačkách v Praze a poradila jsem si s tím hravě. :)
    Pravda... dnešní wishlist je takový skromný :) A docela i moudrý :) Blbosti to až tak příliš snad ani nejsou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavý wishlist, najmä tie korálky s písmenami sa mi veľmi páčia a viem si predstaviť, že aj mňa by bavilo vyrábať si z nich vlastné náramky :) Inak hubky na mejkap som istú dobu používala aj ja ale preorientovala som sa na štetce, na ktoré teraz nedám dopustiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel mě nic nezaujalo :-D houbičku jsem měla, ale více mi vyhovuje klasický štětec :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ponozky vyzeraju velmi pekne, taktiez ma zaujali koraliky, nejake by sa zisli aj mne, lebo sa mi zda, ze teraz je celkom moderne mat naramky a nahrdelniky s nejakymi napismi. akurat naposledy, ked som si kupovala koraliky s pismenkami, tak som nasla iba jeden obchod a tam som si ich musela po jednom hladat a vyberat, aby som mala presne tie, ktore potrebujem, lebo cena bola za kus. a niektore pismenka, ako napriklad A, som tusim ani nenasla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné věci :) ty korálky jsem si nedávno také kupovala na náramky :) a houbička ti vyhovuje z toho ebaye ? Já právě používám jen štětce a chtěla bych ji zkusit a úplně se mi nechce za ní hned dávat několik stovek. :)

    OdpovědětVymazat