17. 8. 2017

Diary 17.8.2017

Ahojte,
tak mám za sebou týden dovolené v Bulharsku. Já ani nevím co psát, kde začít. Podle mě ani nemá cenu se rozepisovat.... byla to asi nejlepší dovolená. Poprvé jsem letěla a bylo to zvláštní, ale ne tak jak jsem si představovala, člověk si hrozně zvykne a pak mu ani nepřijde, že letí....

Den před odletem jsme strávili s Tondou noc v Praze, šli jsme v noci do měkáče, prošli Václavák a Karlův most, projeli se autobusem, metrem i tramvají a nechali hříšný peníze v úschovně zavazadel. Kolem 3. ráno jsme šli k odbavení zavazadel a nějak po 5. ráno jsme odlétali. Cesta trvala jen dvě hodiny. Ubytovali nás ihned což v plánu nebylo, původně jsme měli čekat až do 14h. V Bulharsku je časový posun o jednu hodinu.
Nebudu popisovat jednotlivé dny dovolené, ale já si to užila. Pláž i moře skvělé, viděla jsem naživo delfíny, zahrála si pirátský minigolf, měla výborné koktejly, ochutnala Bulharskou kuchyni, byla v třetím největším městě Bulharska a mnoho dalšího. Celkově to prostě bylo super a hned bych se vrátila (jediné co mi chybělo bylo moje koťátko Rozárka, za tou jsem se těšila hrozně moc :) )
Fotky z dovolené jsem cpala jak na instagram tak jsou i na FB, proto sem dám jen opravdu po skromnu.








 Do Prahy na letiště pak pro nás zajeli moji rodiče se synovcem, cestou jsme ještě zvládly navštívit kostnici v Kutné hoře a pak jsme šli na pozdní oběd či brzkou večeři :D.
Co se týče mého aktuálního života, mám pocit, že největší prioritou je pro mě stále Rozárka, úplně jsme jí podlehla a prostě je to láska....
Nikdy jsem kočky nijak extra neměla ráda, ale ona je prostě kouzelná. 
To že slyší na jméno není nic zvláštního, ale naučila jsem jí dávat pusinky...I když je mazlivá, tak je to i pěkný ďáblík, ale už si vůbec nedokážu představit život bez ní....
Lásku dáš, lásku dostaneš... já vím určitě si říkáte je to jen kočka... mám pocit, že je jiná, výjimečná...Moje mamka říká, že jsme si hrozně podobné, asi po mě něco pochytila nevím, ale ukažte mi kočku, která když pláčete, přijde za vámi a začne se tulit, vrnět a  olizovat slzy, nebo které ani ne 3. měsíční kotě dá automaticky pusinku? Kdyby jste viděli, jak mě ráno budí, jak mě něžně bez drápku pohladí po tváři a vlepí čumáčkem pusinku...je úžasná a já chci aby to byla ta nejšťastnější kočička na světě, má v sobě tolik citu a lásky...Prosím nemyslete si, že jsem blázen...
Vlastně jsem blázen, do ní ...💕
Miluju když vrní a tulí se ke mě, když spolu usínáme v posteli nebo když je rozespalá a nemůže ani otevřít oči a padá jí hlava na stranu :D Je to takové moje mimino :D


I když mám prázdniny už od 5. června, tak mě celkem mrzí, že už mi končí. Za tři dny totiž poprvé nastupuju do práce. Zatím ne k dětem, ale na týdenní školení pro učitelky, další týden ( poslední v srpnu) je přípravný, no a první týden v září už s dětičkama...Bude to zvláštní, těším se, ale i bojím a hlavně mi budou hrozně chybět holky ze školy a ty naše studetské životy...Tenhle poslední rok bych zopakovala... byl jeden z mých nejlepších v mém životě....Na konci srpna se s nimi snad ještě sejdu 💕 
Tak to je z dnešního deníčku vše, tak snad za brzy ahoj ! :)




4 komentáře:

  1. Moc krásné fotky, také bych hned někam vyrazila :) přeji hodně štěstí v práci a užij si zbytek volna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozrejme. Furt jsem ti rikala, jaci jsou kralici mazilci... Vsichni se mi smejou. Ale pak kdyz si sami poridi zvire, tak na to zacnou nahlizet jinak a zacnou byt empaticti k lidem, kteri maji taky zvire. Jsem rada, ze sis to uzila v Bulharsku. A ozvi se mi na fb taky nekdy ty divosko! :-)
    Luca (fusticka��)

    OdpovědětVymazat
  3. super, ze si si dovolenku uzila :) v Bulharsku som este nebola, ale podla fotiek to tam vyzera velmi pekne.
    co sa tyka tej tvojej macicky, podla mna su vsetky zvieratka super. clovek sa s nimi moze pomaznat a naozaj je krasne mat zivu bytost, ktorej ked dame lasku, dostaneme ju bezhranicne znova naspat <3

    OdpovědětVymazat
  4. Musela to být krásná dovolená, na insta jsem viděla pár fotek :-) jinak máš krásné koťátko... :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat