7. 8. 2017

Seznam věcí, které bych chtěla stihnout za léto 2017

Ahojky🍒
Protože je půlka léta za námi ( moje léto se už blíží ke konci, protože do práce nastupuji již 21.8.) rozhodla jsem se napsat seznam "přání", které jsem zatím za prázdniny nestihla, ale ráda bych kdyby ano. Článek je přednastavený, momentálně se nejspíš koupu v moři v Bulharsku, ale kdo ví 😀
Teď už k seznamu přání

Dát si mojito

Opíkat párky v lese na "našem" místě s kamarády


Navštívit a sejít se s holkama s Girl gangu ( má parta spolužaček ze školy)

Opít se někde venku na lavičce s kamarády jako za starých časů a jít domů za tmy v dobré náladě


Jít na zábavu a pořádně si jí užít

Přečíst aspoň jednu knihu ( ano opravdu jsem ještě ani jednu nedočetla)

Tak to je asi vše, asi by se ještě něco našlo, ale budu mít problém stihnout i to co jsem vypsala, schválně vám pak na konci prázdnin napíšu co jsem si splnila a co ne :)



2 komentáře:

  1. Ano na mojito a piňa coladu se šíleně těším až si dám v létě ♥
    A knih bych taky chtěla víc číst, ale jaksi není čas :D
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. tak to teda uz naozaj nemas vela casu, ale zas tie veci vyzeraju celkom realne. teda mozno az na to precitanie knihy, to trochu zaberie cas, ale prajem, aby sa ti vsetko z tohto zoznamu podarilo splnit :)

    OdpovědětVymazat