1. 8. 2017

Wishlist srpen 2017

Ahoj,
červencový wishlist byl skromný, ani tentokrát tu není mnoho věcí, ale nejsou tu jen blbosti za pár korun a možná pro vás bude wishlist i o něco zajímavější
1. Tenisky- sportovní tenisky s gumou na styl superstar slip on od adidasu. Tenhle typ boty se mi hrozně líbí, originály jsou na mě moc drahé, takže bych spíš brala nějaké jim podobné ( na stejný styl, ne přímo fake), ty co jsou na obrázku jsou z ebay, tam mám ale zase strach z čísování.
2. Pantofle s kožíškem- kdo sleduje instagram a trendy, tak už tyhle pantoflíčky, které jsou letošním hitem určitě zná. I mě se moc líbí, ale ne na nošení ven. Já bych je chtěla jako domácí obuv, popřípadě jako přezůvky do práce ( do školky).
3. Plavky- tyto plavky jsem si vyhlídla na vinted. Líbí se mi hlavně střihem, mají podprsenkový střih s push up efektem a mají krásnou růžovou barvu. U spodku se mi líbí ty růžové průstřihy na bocích i když vzor puntíků se mi až tak nelíbí, každopádně poletím do Bulharska a myslím si, že by se mi tento kousek opravdu hodil.
4.Korálky- v minulém wishlistu jste mohly vidět korálky s písmenky, aby z nich mohl vzniknou náramek, potřebuji i další korálky, tyto jsem si vyhlídla na ebay a nejsou vůbec drahé a hlavně ty poslední jsou krásné.
.

1 komentář:

  1. Poslední dobou se sháníš nějak po korálcích, co? :)
    Ty plavky, boty i pantofle vypadají luxusně :) Snad seženeš :)
    A nechtěla bys odebírat třeba něco z kosmetiky? Začínám trochu podnikat, takže kdyby si měla zájem dej mi vědět, napiš své číslo a já se spojím se svou zkušenější kolegyní :)
    Tak se zatím měj :)

    OdpovědětVymazat