9. 9. 2017

Wishlist září 2017

Ahoj, září už je v plné proudu a tak jsem se rozhodla ( i když později :D ) sepsat zase pár věcí, co bych si ráda pořídila :)
(klikni a obrázek se zvětší)
1. Tepláky - Jak jsem zjistila pohodlné oblečení je pro práci ve školce nutností, na druhou stranu tam nechci chodit v onošených teplácích na doma, takže mám v plánu pořídit si nějaké trošku víc stylové, ale pohodlné :)
2. Mikina se šněrováním - Tahle mikča mě zaujala na ebay, navíc je opravdu velmi levná, jen těžko říct, jaká bude kvalita.
3. Mikina na zip - Mikču na zip mám jen jednu a ráda bych si pořídila další, protože ty přes hlavu nejsou vždy tak praktické, někdy totiž stačí jen když si mikinu přehodím přes ruce a nezapnu.. :)
4. Fantastická zvířata - Už od té doby, co byl film v kině se chystám přečíst si knihu a pak až zkouknout film, protože mám raději, když si vždy prvně přečtu knihu a pak až kouknu na film :)
5. Hrneček Harry Potter - Mám moc ráda Harryho a nějaký hrneček na kafe či čaj s touto tématikou by se mi moc líbil :)

4 komentáře:

  1. mam pocit, ze teplaky vsetkych moznych farieb a stylov su teraz celkom in. mne sa hlavne neskutocne zacali pacit veci s vysitymi kvetinkami a kebyze mam kam nosit teplaky, tak by som si mozno nejake pekne zadovazila.
    ta mikina vyzera fakt velmi pekne. ja by som teraz mikiny a svetre nakupovala stale, aj ked ich mam doma celkom vela a vsetkych moznych stylov a farieb. lebo viem, ze u nas v skole je v zime hrozne chladno, hlavne na chodbach, takze tie svetre aj vyuzijem, ale z tych asi desiatich, co mam, nosim vacsinou aj tak iba dva alebo tri, v ktorych sa citim najpohodlnejsie :D
    mam taky pocit, ze knizka Fantasticka zvierata je iba scenarom pre film, podobne ako bol Harry Potter a prekliate dieta scenarom pre divadelnu hru. samozrejme nevravim, ze si ju nemas precitat a az potom pozriet film, iba som tym chcela naznacit, ze mozno sa tam deje uplne to iste ako vo filme. ale neviem, necitala som. no film je fakt super :)
    nikdy som nebola nejaky super Harry Potter fanusik, ale ked som videla v Primarku tricko s erbom Hogwarts, tak sa mi velmi zapacilo a kupila som si ho :D
    nech teda pozhanas co najviac z tychto veciciek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si mohla sehnat nějaké pořádné tepláky. :)
    Tyto vypadají opravdu pěkně :)
    Mikin mám docela dost :)
    Fantastická zvířata jsem ještě ani neviděla :D
    Nechť seženeš :D
    Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu knihu chci také, říkala jsem si, že si ji koupím k Vánocům :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. S tim pohodlnym oblecenim souhlasim. Ja jsem si ted poridila tyto dzeginy https://www.decodoma.cz/Damske-dzeginy-modre-cerne.html a jsou super a mega pohodlne.

    OdpovědětVymazat