13. 10. 2017

Diary 13.10. 2017

Já vím, já vím...
Na blog pěkně kašlu.
Jenže prostě nebyla nálada ani nápady co psát.
Stručně napíšu co se zhruba událo za ten necelý měsíc, co jsem tu nebyla.
V práci jsem spokojená, moc mě to baví a dny mi hrozně utíkají. Za chvíli tu budou vánoce, šílený co ? Děti ve školce jsou skvělý mám je moc ráda a na to že jim jsou dva roky tak jsou to šikulky a dělají nám radost i když umí pořádně zlobit, lumpačit a neposlouchat. Stejně jsem spoko.
Velkou událostí pro mě byla, že za mnou přijely mé lásky Girl gang, aneb moje partiček nejlepších kámošek. Užily jsme si společně skvělý víkend, zrovna u nás byla pouť a zábava a prostě jsem byla nadšená, že je mám u sebe💗. Už se nemůžu dočkat 17.11. až se zase uvidíme, přijde mi, že to bude věčnost, ale hrozně se těším. 💋




Taky jsem se po delší době zase  sešla s Lůcou a Kami, kámoškama ze střední. Společně jsme šly do naší oblíbené kavárny a poprvé i s malým Kubíčkem. Jako vždy to s nimi bylo super a moc se těším až se zase okolo vánoc sejdeme ❤
Taky jsem byla v kině na filmu Nejsledovanější, což je film a youtuberech. Nebylo to špatný takový průměr. Mě se to i líbilo :)
Ve středu mě chytla nějaká chřipka, takže jsem si vzala na dva dny dovču a léčím se, dnes už mi je dobře a v pondělí už se těším na ty moje skřítky do práce 👸👱👦👧.
Víc se rozepisovat nebudu, mám pocit, že vás dlouhé deníčky nebaví, takže to dnes utnu a možná se vrhnu napsat ještě nějaký článek. Tak ahoj a užívejte podzimních dnů 🍂🍁




5 komentářů:

  1. ved este iba prednedavnom zacinalo leto, kam sa to vsetko podelo? nie, ze by som sa netesila na Vianoce, ale tolko robenia veci do skoly ma este pred nimi caka, ze mi to tu naladu berie do celkom minusovych hodnot.
    je super, ze sa ti v praci paci :) a 17. 11. sa sice zda byt daleko, ale to sa ani nenazdame a bude to tu. tiez ti prajem pekne nadchadzajuce jesenne dni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fajn, že jsi v práci spokojená. No...Vánoce, toto uteklo. Těším se na cukroví :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych film nesledovanější chtěla vidět :D ale nějak nemám čas jít na to do kina :D :). A brzy se uzdrav a pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že sis zábavu s holkama užila!
    Nojo chřipky, teď to zase řádí, ale snad už ti bude jen líp :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten film jsem taky chtěla jít, ale jaksi mi nevychází čas :/

    OdpovědětVymazat